Контакт-центр (0564) 626-104
 
Контакт-центр (0564) 626-104

Новини

11.09.2020 / 08:58

Більше 6000 заявок виконано аварійникам "Криворіжгазу" з початку року

Протягом 8 місяців 2020 року аварійно-диспетчерська служба АТ "Криворіжгаз" прийняла від споживачів 6083 заявки, з яких майже 4600 - про витік газу.
АТ "Криворіжгаз" АТ "Криворіжгаз" ФОТО: ПАТ "Криворіжгаз"

Їх найбільш поширеними причинами є самовільне втручання споживачів у систему газопостачання, заміна газових приладів і недотримання вимог безпеки при експлуатації газових приладів.

Сьогодні споживачів газу Кривого Рогу і Криворізького району цілодобово обслуговує 8 бригад служби «104». Обсяг фінансування служби АДС зараз вимагає збільшення у зв'язку з ростом вартості матеріалів, необхідних для локалізації та ліквідації аварійних ситуацій, паливно-мастильних матеріалів, які необхідні для забезпечення роботи аварійної служби.

"8 аварійних бригад АДС чергують цілодобово, оперативно виїжджають на виклики, ліквідовують аварійні ситуації, щоб забезпечити безпечну та безперебійну доставку газу", - розповідає директор технічний АТ "Криворіжгаз" Борис Рибка.

Автомобілі служби "104" укомплектовані радіозв'язком, всіма необхідними інструментами і технічними засобами. На сьогоднішній день системою GPS-навігації оснащені всі автомобілі служби "104", що дозволяє диспетчеру в режимі онлайн оперативно визначити місцезнаходження автомобіля, направити його на виклик найкоротшим шляхом, або, при необхідності, направити на допомогу додаткову бригаду.

Крім того, особлива увага приділяється індивідуальному захисту. Фахівці аварійних бригад, які постійно контактують зі споживачами, повністю забезпечені захисними засобами та антисептиками.

Оптимізація та вдосконалення роботи АДС з метою екстреного реагування в цілодобовому режимі є одним з основних завдань у сфері забезпечення безаварійності і безперебійності газопостачання клієнтів АТ «Криворіжгаз».

Джерело: