Контакт-центр (0564) 626-104
 
Контакт-центр (0564) 626-104

Прес-релізи

03.05.2017 / 15:33

«Криворіжгаз» відкрив другий сучасний центр обслуговування клієнтів в Кривому Розі

У п'ятницю, 28 квітня відбулося офіційне відкриття другого сучасного Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Криворіжгаз», за адресою пр. Поштовий, 19

У Центрі обслуговування клієнтів «Криворіжгазу» створені комфортні умови для клієнтів - просторі приміщення, зручна зона очікування, доступ до wi-fi, можливість безпосередньо на місці зареєструватися в Особистому кабінеті через сенсорні монітори «Тонкий клієнт». До того ж в центрі працює достатня кількість менеджерів, у яких споживачі можуть отримати кваліфіковану консультацію. Очікується, що менеджери центру будуть надавати не менше 200 консультацій в день.

Сучасні технології обслуговування і доступність ЦОК дають можливість споживачам заощадити час, спростити процедуру отримання послуг, а також бути в курсі всіх нововведень на газовому ринку.

 «В першу чергу такі центри відкриваються для зручності наших клієнтів. Ми об'єднали в просторому приміщенні центру весь комплекс послуг газових компаній, це дуже зручно, тепер все перебуває в одному місці, що дає можливість оперативно отримати всю потрібну інформацію. Така система обслуговування дозволяє компанії будувати прозорі і взаємовигідні відносини з клієнтами. Надалі ми плануємо продовжувати відкриття аналогічних центрів у Кривому Розі », - зазначив голова правління ПАТ" Криворіжгаз" Віталій Колесник.

 Новий центр обслуговування клієнтів розташований за адресою: пр. Поштовий, 19 і працює з понеділка по суботу, з 09:00 до 18:00 без перерви. Для зручності клієнтів ПАТ «Криворіжгаз» з 1 травня 2017 року всі центри обслуговування клієнтів переведені на 6-ти денний робочий тиждень.

Джерело: