Контакт-центр (0564) 626-104
 
Контакт-центр (0564) 626-104

Прес-релізи

20.07.2017 / 10:27

«Криворіжгаз» відкрив третій сучасний Центр обслуговування клієнтів

14 липня у м. Кривий Ріг офіційно відкрито третій сучасний Центр обслуговування клієнтів за адресою: вулиця Віталія Матусевича, 2 А. Комфортні умови, сучасні технології, якісне обслуговування та доступність – це пріоритетні завдання, які виконало ПАТ «Криворіжгаз» для задоволення потреб клієнтів

У Центрі створено комфортні умови для перебування споживачів, все обладнано таким чином, щоб їм було приємно і комфортно отримувати послуги - сучасний дизайн, просторе і світле приміщення, зручні дивани, є кулер і доступ до wi-fi.

Менеджери, які володіють універсальними навичками, надають послуги швидко і якісно, що дозволяє споживачам зекономити свій час. Клієнти можуть отримати не лише необхідні консультації, укласти договір, оформити технічну документацію на підключення до газової мережі, заміни газових приборів, їх ремонт, а й, наприклад, інформацію щодо нововведень у газовій сфері. Також споживач має доступ до інформації, яку можна отримати на інформаційних стендах та моніторах.

«Старі методи обслуговування зараз недієві. Тому, наша компанія працює над тим, аби максимально задовольнити потреби клієнтів. Ми створили найкращі умови, які дозволять забезпечити для споживачів якісний рівень отриманих послуг. Ми прагнемо, щоб після відвідин Центру обслуговування, споживачі отримали всі відповіді на запитання, затрачаючи при цьому мінімально свого часу», - розповів голова правління  ПАТ «Криворіжгаз» Віталій Колесник.

Для зручності клієнтів компанії, тепер отримати повний спектр послуг у новому Центрі можуть не лише фізичні особи, а і юридичні. До того ж, всі споживачі можуть скористатися новою послугою і зробити платіжну операцію в Центрі обслуговування клієнтів за допомогою термінала. Новий Цент обслуговування клієнтів за адресою вулиця Віталія Матусевича, 2 а  працює з понеділка по суботу з 9:00 до 18:00.

Джерело: